fbpx

הכירו את הקורס להסרת משקפיים באופן טבעי במחיר מבצע  מחיר מבצע הסרת משקפיים באופן טבעי – לחצו לצפייה

טלפנו לייעוץ: 052-2757842

הקשר בין שחרור הצוואר ושיפור בריאות העיניים והראייה.

ראיה טובה זה לא רק בעיניים.

תוכן העניינים

בעבודה עם מטופלי עיניים מצאנו שקיים קשר הדוק בין מצב הצוואר  למצב הראיה. שרירי צוואר מכווצים ומתוחים או בעיה באחת מחוליות הצוואר לא מאפשרים לזרימת דם מטיבה לעיניים . בהתבוננות על האדם נוכל לראות את נטיית צווארו , לעיתים הוא מוטה קדימה או מוטה לאחד הצדדים. עיסוי המגמיש את שרירי הצוואר ישפר את טווח התנועה של הצוואר וישפיע מידית  על זרימת הדם לעיניים  ועל הראייה.

תרגיל קטן שימחיש זאת

הזדקפו  והמתחו כלפי מעלה ושימו לב מה קורה לעיניים שלכם, לאנרגיה שלכם? לאן העיניים מביטות כאשר אתם זקופים? כעת תמשכו את הסנטר שלכם קדימה  ממש לפנים ושימו לב מה קורה לעיניים? היכן מורגש המאמץ?

הניסיון הטיפולי בתהליכי שיפור הראיה הוביל אותנו להתבונן על יציבת האדם , ראינו עד כמה היציבה משפיעה על התנועתיות בגוף, על גמישות השרירים שלנו ואלו משפיעים ישירות על הראייה.  יש להבין שעלינו לטפל בדפוס התנועתי וליצור בו שינוי אמיתי וזהו תהליך שלוקח זמן. אנו חיים בתקופה שמילדות שרירי הצוואר שלנו מכווצים בשל ישיבה מרובה ושימוש מרובה במסכים וכמובן גם השפעתם הנרחבת בעולם המבוגרים.

תרגיל לשחרור הצוואר

שבו זקוף והטו את האוזן השמאלית אל עבר הכתף השמאלית ואת האוזן הימנית לעבר הכתף הימנית, שימו לב לטווח התנועה. הטו שוב את האוזן השמאלית אל הכתף השמאלית ותעסו את השריר שמתחיל מהנקודה שמאחורי האוזן לאורך הצוואר ועד קצהו  המתחבר אל עצם הבריח, תעסו אותו בעדינות בתנועות סחיטה קלות לכל אורכו במשך כמה דקות. הטו את הראש לצד הימני וחזרו על העיסוי למשך כמה דקות. לאחר שעיסתם את שני הצדדים בדקו שוב את טווח תנועת הצוואר.

המפגש הראשון בקורס לשיפור הראייה עוסק גם בתנועתיות הצוואר והשפעתו על מצב הראיה.

רוצים לשמוע עוד על טיפולים במרכז?

לזירוז התוצאות בפיתרון בעיות מורכבות.        לחצו לפרטים

תרגול כלים מעשיים לטיפול בבעיות ראייה.   לחצו לפרטים

תרגולים לצפייה בכל שעה ומכל מקום.    לחצו לפרטים

קבוצות שנותנות כוח להתמיד ולתרגל.    לחצו לפרטים

צרו עימנו קשר עכשיו לייעוץ

טלפנו: 052-2757842

    מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן