fbpx

הכירו את הקורס להסרת משקפיים באופן טבעי במחיר מבצע  מחיר מבצע הסרת משקפיים באופן טבעי – לחצו לצפייה

טלפנו לייעוץ: 052-2757842

משקפי ראייה לטוב וגם לרע…

מהם תרגילי ראייה לעיניים

תוכן העניינים

אנחנו בני האדם גדלנו וחונכנו בדרך שנוגדת את חוקי הטבע

כל זאת נכתב למען תדעו שאינכם חסרי אונים וישנם דברים שאתם יכולים כבר עכשיו לעשות כבר עכשיו, לשנות, לשאול שאלות, להבין ולקחת אחריות על העיניים שלנו.

כאשר מתעוררת בעית ראייה כזו או אחרת אנו הולכים לרופא העיניים ובוודאי נצא משם עם עדשות מגע או משקפי ראייה.זו כמעט העזרה היחידה שניתן לצפות לה  . רופאי העיניים לא למדו בספרי הרפואה לשלוח למאמן עיניים…..

האם נועדו המישקפיים לשפר את הראייה או לקבע את הצרה הצרורה? 

אין ספק שעזרי הראייה עוזרים לראות טוב יותר, אך אינם פותרים את הבעיה ואינם משפרים את הלקות.

העיניים מתרגלות לנכות  ונעזרות במשקפיים כקביים. העיניים נחלשות, עם השנים עדשות המשקפיים  יוחלפו למספרים גבוהים יותר ויותר ועם הזמן עלולים להתחיל  ניוונים למיניהם.

אז מה ניתן לעשות? איך עלינו לנהוג?

כאן עולה שאלה ,האם חייבים להרכיב משקפיים באופן קבוע? החשש מנזק אם לא נרכיב את משקפינו אינו מוצדק.ראשית תהיו מוכנים לראות אחרת, לראות לא ברור , לראות שונה ממה שרגילים. הסרת המשקפיים ואפילו לזמן קצר היא פעולה פיזית, אך השחרור הוא של נפשכם  ,של ההכרה ,לתת לגוף להרפות,לתת לנפש אישור לעשות זאת ואפילו אם רק לזמנים קצובים . הדבר הגרוע ביותר שעלול לקרות לכם הוא שתראו פחות טוב ממה שאתם רוצים לראות ללא המשקפיים.

למתלבטים !  תדמינו  לרגע קט שעכשיו ממש ברגע זה אקח את רגל ימין שלכם,אקשור אותה עם חבלים כך שהיא תוכל לנוע ממש אבל ממש מעט. וכעת אומר לכם להתחיל ללכת…. איך לדעתכם הרגל מרגישה? איך לדעתכם הגוף מרגיש?איך הגב מרגיש? עכשיו, תחשבו שאומר לכם ללכת עם רגל קשורה עד סוף ימיכם….ומותר יהיה להוריד את החבלים רק בלילה! חישבו מה יקרה לרגל במשך הזמן…. אני אוסיף ואומר שמה שיקרה לרגל זה בדיוק אבל בדיוק מה שקורה לעיניים שלכם כאשר אתם מרכיבים משקפיים כל היום. הן מתנוונות ונחלשות עם השנים ועוד קורים דברים שלא אפרט כרגע.אז….לטוב ולרע…..

השיטה לשיפור הראייה בדרך טיבעית גורסת כי שימוש קבוע במשקפיים מחליש את העיניים ופוגע בראייה לטוח ארוך. מומלץ לתרגל את העיניים והגוף, לחזק אט אט את העיניים ולחזור לראייה טובה ומשוחררת מכבלים.

רוצים לשמוע עוד על טיפולים במרכז?

לזירוז התוצאות בפיתרון בעיות מורכבות.        לחצו לפרטים

תרגול כלים מעשיים לטיפול בבעיות ראייה.   לחצו לפרטים

תרגולים לצפייה בכל שעה ומכל מקום.    לחצו לפרטים

קבוצות שנותנות כוח להתמיד ולתרגל.    לחצו לפרטים

צרו עימנו קשר עכשיו לייעוץ

טלפנו: 052-2757842

    מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן