fbpx

הכירו את הקורס להסרת משקפיים באופן טבעי במחיר מבצע  מחיר מבצע הסרת משקפיים באופן טבעי – לחצו לצפייה

טלפנו לייעוץ: 052-2757842

משמעות השימוש במשקפי שמש

עיסוי על ארובות העיניים משפר את הראיה

תוכן העניינים

האור וראייה הם אחד, האור מעביר לעין את כל המידע הויזואלי.
האור והשמש הם חייוניים לכל יצור עלי האדמה.
כפי שהשמש חיונית לצמח כך היא חיונית לעין.
ככל שנשלול את האור מהעין כך היא תחלש ותיהיה רגישה יותר.
אנשים רבים טועים לחשוב שהשמש היא שגורמת לרגישותם אך לא כך הדבר.חוסר באור טיבעי וחוסר בהזנה של העין גורם לרגישות זאת. אנשים אשר עיניהם רגילות לאור חזק אור שמש ומרגישים בנוח באור עוצמתי הם אלה שיכולים להשתמש באור במלואו וראייתם תיהיה טובה יותר מאלה שלא. ככל שנשהה זמן רב באור מלאכותי ,אור שאינו מספק, כך עינינו יתקשו להסתגל לאור והן תחלשנה. שימוש במשקפי השמש, אביזר אופנתי המספק הקלה מפני קרני השמש אך בנוסף לכך גם מחליש את יכולתן של העיניים להתמודד עם האור, כך שבתוצאה הסופית השמש מאפשרת קליטת אור ופירוש הדבר ראייה טובה יותר. משקפי השמש חוסמות את קליטת האור ופירוש הדבר שהן  מזיקות לראייה. 

מדוע אנחנו מסונוורים מהשמש?

אנחנו חיים חיים מודרנים ואת רוב ימינו אנו מבלים במקומות סגורים, בית, קניונים או חדר העבודה. מקומות אילו מוארים באור מלאכותי ושאינו מספיק. הצורך לקלוט אור גורם לאישונינו להיות מורחבים וגורמת עם הזמן להחלשות האישונים.  בעת יציאה לאור שבחוץ האישוניים החלשים מגיבים בסינוור.

אז מה עלינו לעשות?

אנחנו ממליצים להפחית את הרגישות לאור ולהחשף לאור השמש, לנצל כל יום שבו השמש זורחת ולצאת החוצה. הרכיבו משקפי שמש רק בשעת הצורך, כגון בנהיגה מול שמש מסנוורת. זכרו ככול שתתרגלו לאור השמש ראייתכם תשתפר (כובע הוא תחליף מצוין למשקפי שמש).

תרגיל שמש, הנחיות מקדימות לתרגיל –

התרגיל יתבצע בעיניים עצומות ללא משקפיים ללא עדשות מגע ובשום אופן לא לבצע את התרגיל דרך זכוכית. (יש להימנע מלהסתכל ישירות אל השמש זה עלול לפגוע ברישתית) .עדיף לבצע את התרגיל בשעות הבוקר עד עשר או אחרי ארבע אחה"צ .עמוד או שב בחוץ או ליד חלון פתוח. עצום את עינייך ותן לשמש להאיר אל עפעפי עינייך העצומים. הנע ראשך מצד לצד  כאשר עינייך עצומות. אל תשהה מול השמש ללא תנועה. ראשך אמור לנוע בתנועה זורמת,בלי הפסקה ללא מאמץ וב 180 מעלות. אם אתה מתרגל מתחיל  אז עשה זאת כארבעים פעם ואז הסתובב עם הגב לשמש וכסה באמצעות כפות הידיים את העיניים ,נשום בנינוחות. המשך בתרגיל ולסרוגין מול השמש והפסקה לכיפוי העיניים.

משך התרגול  – למתרגל חדש הוא עד שתי דקות, העלו את הזמן במשך הזמן .
(אזהרה: מומלץ להיפגש עם מתרגל עיניים כדי לקבל חוות דעת מקצועית. התרגול הוא על אחריות המתרגל בלבד).

רוצים לשמוע עוד על טיפולים במרכז?

לזירוז התוצאות בפיתרון בעיות מורכבות.        לחצו לפרטים

תרגול כלים מעשיים לטיפול בבעיות ראייה.   לחצו לפרטים

תרגולים לצפייה בכל שעה ומכל מקום.    לחצו לפרטים

קבוצות שנותנות כוח להתמיד ולתרגל.    לחצו לפרטים

צרו עימנו קשר עכשיו לייעוץ

טלפנו: 052-2757842

    מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן