fbpx

הכירו את הקורס להסרת משקפיים באופן טבעי במחיר מבצע  מחיר מבצע הסרת משקפיים באופן טבעי – לחצו לצפייה

טלפנו לייעוץ: 052-2757842

ניוון המאקולה (macular degeneration)

פתרונות טבעיים לעיניים יבשות

תוכן העניינים

ניוון המאקולה הוא כיום הגורם העיקרי לעיורון בארצות המערב.הוא שכיח בקרב אנשים מבוגרים אך תופעה זאת הולכת ומתרחבת גם לגילים צעירים יותר.

כאשר מתחיל תהליך ניווני של המאקולה חדות הראייה ניפגמת בהדרגתיות וכן ראיית הפרטים ,כי הרי  המאקולה היא שאחראית על ראיית פרטים ופרטי פרטים.תוצאה של תהליך ניווני זה היא פגיעה בראיה עד לעיורון חלקי או מלא של הראייה המרכזית שזו הראייה איתה אנחנו רואים בצורה החדה ביותר.

השיטה לריפוי העיניים בדרך טיבעית מאמינה שהגורמים למחלה היא שימוש  אינטנסיבי בראייה מטווח קצר וקרוב , ומיעוט השימוש בראייה למרחק.

הסתכלות אינטנסיבית ומאומצת. שימוש במשקפיים,דבר המצמצם את שדה הראייה ובעיקר את הראייה ההיקפית .המשקפיים יוצרים עומס על מרכז הראייה.

כל הגורמים האלה יוצרים לחץ גדול על הראייה המרכזית ומחלישים אותה. לעומת זאת שימוש בריא בעיניים מעורר אותן ושומר על חוזקן!

נוסיף ונאמר שניוון המאקולה מופיע בגיל מבוגר אך לא הגיל הוא שחולל את המחלה אלה שימוש בעיניכם יום אחרי יום ושנה אחרי שנה בדרך מסוימת כפי שציינו למעלה .

זיכרו שבכל גיל ובכל מצב ניתן לעבוד עם העיניים ולשפר את מצבן , כמובן מידת שיפור הראייה שונה מאדם לאדם ומורכבת ממספר גורמים שמשפיעים  על התוצאות.

סיפור מקרה

יותם(שם בדוי)הגיע לטיפול במרכז במצב חמור .ראיתו היתה פגועה ואחוזי הראייה שלו היו נמוכים מאוד.הוא הבחין בתנועה ובדמויות חולפות אך התקשה לראות פרטים.אצל יותם הפגיעה במקולה התחוללה בגיל שלושים  דבר שאינו אופיני כמעט לניוון מאקולה.

התחלנו לתרגל עימו מספר פעמים בשבוע.התרגילים בתחילת הדרך התבססו על הרבה מאוד תרגילי שמש מיוחדים שכן המאקולה מתעוררת באור חזק (את תרגילי השמש יש ללמוד ממטפל בלבד )  ותרגילים להזרמת דם לראש כדי להזין את הרישתית.

כיום אחרי שנתיים של תירגול יותם שיפר את ראיתו הוא מצליח לקרוא אותיות ממרחק של 3 מטרים והראייה הולכת ומשתפרת מיום ליום.

(אנו מציינים סיפור מיקרה קשה ומורכב  גם בשל מצבו הפיזי של יותם.יש מיקרים שהשיפור הוא גדול ומהיר יותר).

סיפור מקרה

שלמה בן 75,הגיע למרכז עם ניוון מאקולה .הוא מרכיב משקפיים מגיל העשרה לקוצר ורוחק ראייה.

התחלנו טיפול בתרגילי עיניים אשר התאימו לשלמה.כבר בטיפול הראשון מדדנו את הראייה והיה שיפור קל.שלמה מגיע למרכז פעמים בשבוע ומתרגל באופן עצמאי יום יומי בבית.הוא רואה כל פעם שינוי קל  הוא אדם אופטימי ואנו בטוחים שהוא ילך וישתפר עוד ועוד.

רוצים לשמוע עוד על טיפולים במרכז?

לזירוז התוצאות בפיתרון בעיות מורכבות.        לחצו לפרטים

תרגול כלים מעשיים לטיפול בבעיות ראייה.   לחצו לפרטים

תרגולים לצפייה בכל שעה ומכל מקום.    לחצו לפרטים

קבוצות שנותנות כוח להתמיד ולתרגל.    לחצו לפרטים

צרו עימנו קשר עכשיו לייעוץ

טלפנו: 052-2757842

    מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן