fbpx

הכירו את הקורס להסרת משקפיים באופן טבעי במחיר מבצע  מחיר מבצע הסרת משקפיים באופן טבעי – לחצו לצפייה

טלפנו לייעוץ: 052-2757842

עיסוי ב foramen magnum הפתח בגולגולת – תרגיל לשיפור הראיה

פתרונות טבעיים לעיניים יבשות

תוכן העניינים

הפעם בחרנו להביא לפניכם סרטון המראה את החור בגולגולת foramen magnum הנמצא בבסיס הגולגולת ודרכו נכנס עמוד השדרה אל הראש. השיטה הטבעית לשיפור הראיה בדרך טבעית נעזרת בדרכים שונות כדי לשפר את הראיה. הטכניקות כוללות תרגילים שונים כגון תרגילי עיניים ותרגילי גוף, טכניקות שונות להגביר את זרימת הדם לאיברי הראייה הכוללות תנועה, עיסויים ושימוש בדמיון מודרך.

כאשר אנחנו מדברים על איזון זרימת הדם התקינה אל העיניים נשתמש הפעם בעיסוי באזור הגולגולת  ונעסה את "הפתח". אזור זה מוקף בשרירים  ובלקויות ראיה , עיסוי על השרירים משפר את זרימת הדם ותומך בשינוי לבריאות העיניים.

אופן ביצוע העיסוי

ראשית צפו בסרטון הקצרצר והתבוננו  באזור אותו נעסה. שבו בנוחות הרימו מעט את הסנטר למעלה והתחילו למשש את האזור בעזרת האצבע. הרגישו היכן הוא מכווץ  והיכן אתם רוצים לעסות אותו. הבחינו היכן נכנס עמוד השדרה אל הגולגולת ועסו בעזרת האצבע את הפתח. יש אנשים שחווים כאב עצום באזור זה, הקשיבו  למה שעולה ועסו זאת בעדינות בהתאם למצב. מומלץ לעסות אזור זה מידי פעם כדי לאפשר לזרימת דם תקינה לאיברי הראיה.

למי מתאים העיסוי:לכל לקויות הראיה, קטרקט, גלאוקומה, לחץ תוך עיני גבוה, מחלות רישתית, רטינופטיה סוכרתית, קוצר ראייה, רוחק ראיה, כפל ראיה, פזילה, לקויות ראיה, בעיות עצב הראיה, בעיות שדה ראיה ועוד.

רוצים לשמוע עוד על טיפולים במרכז?

לזירוז התוצאות בפיתרון בעיות מורכבות.        לחצו לפרטים

תרגול כלים מעשיים לטיפול בבעיות ראייה.   לחצו לפרטים

תרגולים לצפייה בכל שעה ומכל מקום.    לחצו לפרטים

קבוצות שנותנות כוח להתמיד ולתרגל.    לחצו לפרטים

צרו עימנו קשר עכשיו לייעוץ

טלפנו: 052-2757842

    מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן