fbpx

הכירו את הקורס להסרת משקפיים באופן טבעי במחיר מבצע  מחיר מבצע הסרת משקפיים באופן טבעי – לחצו לצפייה

טלפנו לייעוץ: 052-2757842

מהם הגורמים לירידה בראייה ולמחלות עיניים

אנשים מתרגלים תרגיל לשיפור הראייה

תוכן העניינים

בני האדם לרוב לא נולדים עם בעיות ראיה הם רוכשים אותם במהלך הילדות או הבגרות. האדם המודרני פוגע בראייתו כתוצאה ממאמץ אינטנסיבי,בשימוש לקוי בעיניים והוא עושה זאת יום אחר יום, על פני שנים רבות. 

זה מתחיל כבר כאשר התינוק הוא רך בימים,כאשר ההורה משאיר אור דולק בלילה ,מצב המפריע למנוחתם של העיניים וגורם להן להמשיך ל"עבוד" גם במשך כל הלילה. לאחר מכן , בגיל הגן ובית הספר מתחילים לקרוא, להשתמש במסכי מחשב, טלוויזיה טלפונים סלולרים ולהסתכל מקרוב במשך שעות רבות. כאשר פעילויות אלה נעשות בתנאים לא מתאימים,תאורה לא מתאימה,ישיבה שפופה, הדבר גורם להידרדרות הראייה, מצב העלול להוביל לקוצר ראייה ולהרכבת משקפיים.

גורם נוסף לירידה בראייה הוא תהליך ההתרחקות שלנו מההקשבה לגוף שלנו ולעיניים שלנו. אנחנו לא שמים לב לאותות של העין כמו: כאב,אדמומיות,יובש,תחושת חול בעיניים, דלקות חוזרות ונישנות, חוסר נוחות להתבונן, ירידה בגמישות גלגל העין,חוסר עפעוף ועוד .בהתבוננות מעמיקה בתוך תהליך חזרה לבריאות העיניים ניתן להבחין שבנקודות דרך אלה בחיים התחילה מחלת העיניים שבאה לידי ביטוי שנים אחר כך. כאשר יש קושי ראייתי, האדם מאמץ את עיניו כדי לראות בצורה ברורה יותר, מצב היוצר מתח בעיניים שמתבטא בכיווצים של שרירי העיניים החיצונים וכיווץ שרירי ועצבי סביב העיניים, מצב זה  מקשה על זרימת הדם לעיניים ומצב זה ישפיע בטוח הארוך על גמישות העיניים ומצב הראייה.

גורמים נוספים הגורמים לירידה בראייה הם:

אנו לא מודעים לחשיבות העיפעוף כחלק מתפקוד בריא של העיניים. אנשים עם ראייה לקויה ממעיטים בעיפעוף ובתנועתיות של גלגל העין והנטיה השכיחה היא  לנעוץ מבט בעצמים.

אנו לא מודעים לצורך של העיניים במנוחה ובהרפיה במיוחד שבעידן המודרני ובמיוחד בלקות ראייה אנו מאמצים כל כך את העיניים.לא מעט אנשים סובלים מאי נוחות  ועיפות בעיניים.

אנו לא מודעים עד כמה הרכבת משקפיים באופן קבוע ויום יומי מחלשה את העיניים. כאשר אדם מרכיב משקפיים שרירי העיניים מתנוונים עם השנים, כיוון שהאדם מתרגל להניע את הראש ולא את העיניים. העיניים אינן פועלות בטבעיות כך שהן נחלשות. בנוסף, המשקפיים גורמות לעבודה אינטנסיבית של מרכז הראייה ומתעלמות מהיקף הראייה דבר העלול להוביל מאוחר יותר למצבי ניוון ולמחלות כגון ניוון מאקולה וגלאוקומה בעקבות ירידה בשדה הראיה..

אנו לא מודעים עד כמה המתח משפיע על חיינו ועל מצב הראייה שלנו. גופינו מתכווץ כתוצאה ממתח ועומס רגשי, כל כלי הדם והשרירים שמקיפים את העין מתכווצים גם הם, דבר המשליך על גמישות העדשה הקרנית ועל מבנה גלגל העין וגורם כבר מהגיל הצעיר לבעיות ראייה.

לסיכום : ישנם גורמים רבים לירידה בראייה הרצון והבחירה לחזור לתהליך טבעי של איזון ובריאות העיניים עובר דרך הבנה מחודשת דרך יצירת תנועה בגוף, התנועה מטיבה זרימה , הזרימה מפיגה מתח וכל אלה מאפשרים בריאות מחודשת לעיניים ולראייה.

צפית והתרשמת?
לקבלת מיני-קורס לתרגול עצמי, במייל
יש למלא את הפרטים הבאים:

    שם

    מייל

    טלפון

    רוצים לשמוע עוד על טיפולים במרכז?

    לזירוז התוצאות בפיתרון בעיות מורכבות.        לחצו לפרטים

    תרגול כלים מעשיים לטיפול בבעיות ראייה.   לחצו לפרטים

    תרגולים לצפייה בכל שעה ומכל מקום.    לחצו לפרטים

    קבוצות שנותנות כוח להתמיד ולתרגל.    לחצו לפרטים

    צרו עימנו קשר עכשיו לייעוץ

    טלפנו: 052-2757842

      מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

      גלילה לראש העמוד
      דילוג לתוכן