fbpx

הכירו את הקורס להסרת משקפיים באופן טבעי במחיר מבצע  מחיר מבצע הסרת משקפיים באופן טבעי – לחצו לצפייה

טלפנו לייעוץ: 052-2757842

ריפוי עצמי | Self Healing

להרגיש טוב עם המשקפיים

תוכן העניינים

במשך עשרות שנים, כל האנשים, ללא שום יוצא מן הכלל, הפקידו את בריאותם בידי הרפואה המערבית והקונבנציונלית על כל יתרונותיה וחסרונותיה. לעומת זאת, היום, יותר ויותר אנשים מאמצים שיטות של ריפוי עצמי (ובאנגלית Self Healing) על מנת להתגבר על מחלות מסוגים שונים . על כן, כתוצאה מן העובדה, כי הריפוי העצמי רק הולך ותופס תאוצה, במאמר זה נספר עליו, על המאפיינים שלו, יתרונותיו השונים ועוד על מנת לספק לכם את מלוא המידע אודות הפתרונות הטבעיים הנמצאים בהישג יד לכל מי שנזקק לכך . 

ההגדרה של ריפוי עצמי לעיניים

 להלן ההגדרה של ריפוי עצמי: טכניקת ריפוי טבעית ומנטלית אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך החלמה וריפוי, אשר עליו אחראי באופן ישיר ובלעדי המטופל.

בניגוד לרפואה המערבית המודרנית, ריפוי עצמי לא עושה שימוש בנטילת תרופות, לא 'פולש' אל גופנו באמצעות מכשור רפואי חודרני ועוד. במילים אחרות, Self Healing מרפאת ומבריאה באמצעות הכלים והאמצעים העצמיים הבאים: נקיטת תזונה אישית, מותאמת ובריאה בעליל (במקרים רבים, תזונה הינה גורם מבריא מספר 1 לכל סוגי התחלואים  בגופנו ), ביצוע סדרות תרגילי תנועה אשר מפעילים את כל איברי הגוף ואשר משחררים כוחות ריפוי, טיפולים מנטליים 'משני תפיסות' אצל בעלי מקצוע מתאימים ועוד.

 דרך של ריפוי עצמי יכולים ליצור ריפוי של מצבים מסוימים כגון: הפרעות עצבים, דיכאון ומחלות נפש שונות ועוד – ללא שום התערבות חיצונית כל שהיא, אלא אך ורק באמצעות Self Healing, אשר עושה שימוש בכוחותיהם המופלאים של הגוף והנפש והם אשר בסופו של דבר מאפשרים את הריפוי האמיתי עבור הבעיות השונות.

אצלנו, במרכז לשיפור וקידום הראייה והגוף. מטפלים במגוון רחב של סוגי טיפולים מהרפואה האלטרנטיבית.

צפית והתרשמת?
לקבלת מיני-קורס לתרגול עצמי, במייל
יש למלא את הפרטים הבאים:

    שם

    מייל

    טלפון

    רוצים לשמוע עוד על טיפולים במרכז?

    לזירוז התוצאות בפיתרון בעיות מורכבות.        לחצו לפרטים

    תרגול כלים מעשיים לטיפול בבעיות ראייה.   לחצו לפרטים

    תרגולים לצפייה בכל שעה ומכל מקום.    לחצו לפרטים

    קבוצות שנותנות כוח להתמיד ולתרגל.    לחצו לפרטים

    צרו עימנו קשר עכשיו לייעוץ

    טלפנו: 052-2757842

      מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

      גלילה לראש העמוד
      דילוג לתוכן