טלפון: 052-2757842       דוא”ל: [email protected]       כתובתנו: חומה ומגדל 1, חולון

     חפשו אותנו בפייסבוקהמרכז לשיקום הראייה והגוף בפייסבוק

שיפור הראייה מקרוב: 4 תרגילים שישפרו את הראייה הקרובה שלך

תוכן עניינים

אם את רוצה לשפר את הראייה שלך מקרוב, הסרטון הזה בדיוק בשבילך! 

כשהראייה מקרוב מתחילה להדרדר,

 אם הרכבת משקפיים לקריאה וזה מתסכל אותך?

הסרטון הזה הוא בדיוק בשבילך!

לבטח את חושבת שעיני הנץ שלך התחילו להדרדר בגלל הגיל,

אבל טעות זו מקובלת כבר מדורי דורות, זה לא בגלל הגיל אלא כתוצאה מתפקוד לקוי שגרם לניוון איברי הראייה ,

מבלי שידעת על כך.

בגילאים מסוימים בגילאי 40-55 הראייה מקרוב מתחילה להדרדר,כתוצאה מניוון של איברי הראייה במהלך השנים ותפקוד לקוי.

כאשר אנחנו מדברים על איברי הראייה, הרי שמדובר  באיברים כגון:הרישתית, האישון,העדשה, שרירי גלגל העין, ובכלל  כל המערכת.

כל המערכת הזו פשוט נהיתה נוקשה, ונוקשות זו לא מאפשרת לפעולות טבעיות להתבצע .

חלק מהבעיה היא מתח מאוד גדול, ולכן כשאני מדברת על תיקון בעיות ראייה ובמקרה הזה, זוקן ראיה ורוחק ראייה, לכל מי שלא רואה טוב למרחקים קצרים, המאמץ בעיניים והמתח במערכת הראייה הינו גדול ולכן לא יכולה להתבצע פעולת הראייה בצורה תקינה.לכן, הטיפול במערכת הראייה יהיה  מבוסס על תרגילי הרפייה שונים, אנחנו רוצים להרפות את מערכת הראייה.

בארץ ישראל, רפואה טבעית אינה פופולרית כאשר מדובר בבעיות ראייה.בכל העולם רבים מתרגלים תרגילי עיניים.

4 תרגילים לשיפור הראייה מקרוב בצורה טבעית

תרגיל 1

 כדי לחזק את  מערכת הראייה ולהגמישה הינו “תרגיל ההנחה”.

 אנחנו מניחים את שני המרפקים על כרית שמונחת על  השולחן, ואנחנו מניחים את הידיים על העיניים ונושמים לאט.

 כפות הידיים מונחות ברכות  על העיניים אני לא מרימה את הכתפיים, הכתפיים רפויות, כל הגוף רפוי אל הכיסא ואני ממש כאילו מחבקת את העיניים בלי ללחוץ עליהם.

תקפידי לעשות את זה ברצף של שש דקות לפחות, אם את עושה את זה פחות אז עשית את זה פחות, אל תכי על חטא ואל תגידי לעצמך- “אני לא עושה מספיק” אלא תמשיכי לעשות את מה שאת עושה כמה שאת עושה וגם אם יהיו ימים שלא תעשי תמשיכי בימים האחרים לעשות.

 אחרי שש דקות את מורידה את הידיים ותרגישי את העיניים, האם הן מרגישות נינוחות יותר? רפויות יותר? אני ממש מרגישה כאילו איזה שהוא מתח ירד מהעיניים שלי, למרות שעשיתי את זה לזמן מאוד קצר אבל העיניים שלי כבר מכירות את ההרפיה הזאת, את הנחת הידיים על העיניים ומגיבות מאוד מאוד מהר.

תרגיל 2

שהייתי מציעה לך לעשות, זה להתחיל להתרגל לקרוא בלי משקפיים, אבל לקרוא בלי להתאמץ .

צאי החוצה אל אור היום ושבי בצל, והניעי את העיניים על הכתב השחור בלי להתאמץ לקרוא את הכתוב,רק הניעי את העיניים.

זה נשמע פרדוקס, איך את רוצה שאני אקרא אבל שאני לא אתאמץ לראות שום דבר? אז הייתי מציעה לקחת איזה שהוא כתב, אפילו מאוד מאוד קטן ופשוט להניע את העיניים שלך מהקצה הימני אל הקצה השמאלי מהקצה הימני אל הקצה השמאלי ואת יכולה להתחיל להיכנס אל האותיות הפנימיות יותר.

אם את לא מצליחה לראות את האותיות האלה בלי מאמץ, אז פשוט את מניעה את העיניים על אזורים מסוימים, את יכולה להתחיל להתאמן על כתב יותר גדול, למרות שאני לא כל כך ממליצה, כי אני מבטיחה לך שברגע שאת תתחילי להרגיל את העיניים להסתכל על כתב כזה תוך כדי תנועה ועפעוף, את תתחילי לראות יותר אותיות והם ממש יקפצו לך אל הראייה.

תרגיל 3

מידי פעם את יכולה ממש לקרב את הדף הזה אל העיניים, לתת לשרירים שמכנסים את שתי העיניים וקוראים מקרוב להתכנס בלי מאמץ לראות את הכיתוב ואת מניעה את העיניים שלך על הכיתוב.

את תרגישי ממש איזה שהוא מתח וכאב מסוים בעיניים, אבל זה בסדר, השרירים יתרככו עם הזמן והפעולה תתבצע בקלות.הרופא שהמציא את כל הטכניקה הזו הנחה רבים, להרגיל בחזרה את העיניים אל הקריאה מקרוב בלי מתח, וזה תהליך שיקח זמן עד שאת תצליחי לעשות אותו כראוי, אבל תוכלי להתקשר אליי, את מוזמנת להגיע לכל הפעילויות שלי ולבנות לך תוכנית שמתאימה בדיוק לעיניים שלך לנוקשות בעיניים שלך כדי שיצור שינוי בראייה.

תרגיל 4

שאני מאוד אוהבת, זה תרגיל של להסתכל מקרוב ולהסתכל למרחק.

 אני מקרבת את האצבע, אל מול האף שלי, ומסתכלת אל הקצה של האצבע ולאחר מכן אחרי  5 שניות אני מסתכלת אל המרחק של החדר.

 עדיף לשבת מול חלון או מרפסת או אל המרחב ולהסתכל קרוב ולאחר מכן להסתכל למרחק ושוב להסתכל מקרוב, חמש שניות לכל מרחק, לעפעף להירגע להסתכל אל המרחק.

אם המתח הוא גדול, את מוזמנת לעשות את זה עם עיניים עצומות, לעצום את העיניים להסתכל על האצבע הקרובה עם עיניים עצומות ולהסתכל אל המרחק עם עיניים עצומת ולאחר מכן שוב לפתוח את העיניים להסתכל מקרוב אחר כך שוב למרחק.

אז זהו, אני חושבת שהתוכנית הזאת היא תוכנית התחלתית, בסיסית, שבה תוכלי להתחיל להרגיש טוב יותר ולשפר את הראייה באופן הדרגתי.

את מוזמנת להתקשר אליי לשמוע על קבוצות התרגול, על הסדנאות, על הקורסים והפגישות האישיות איתי, כדי להיפטר מהמשקפיים לזכות בחופש ובשחרור בעיניים והמשקפיים ושלא תהיי תלויה במשקפיים עד סוף ימיך להחזיר את עיני הנץ שלך לתיקנם.

תזכרי  לעפעף כשאת קוראת להסתכל למרחק לקרוא באור יום ולתת מנוחה ורוגע לעיניים.

 נשתמע

אולי יכול לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
גלילה לראש העמוד